Reïncarnatie?

Het was een tijdje stil maar hier ben ik weer. Mijn verzorger was vorige week verdrietig want ik was gestopt met het aanmaken van belletjes. En heel eerlijk, ik begon ook een beetje te stinken. Ik zag hem wel regelmatig het internet afspeuren op zoek naar brood recepten en meer informatie over mijn verzorging. Dus ik bleef hopen op een mooie toekomst.

Twee dagen geleden werd mijn eerste leven zomaar door de gootsteen gespoeld. Mijn huisje weer helemaal schoon gepoetst en klaar voor een nieuwe poging.

Dag 1
20170407_085818vrijdag 8 april 2017

Twee lepels bloem en anderhalve lepel water in mijn vertrouwde huisje. Ik heb nog wat klontjes maar mijn verzorger heeft gelezen dat ik daar geen last van ga hebben. Ik vind me er wel wat vreemd uit zien dus hoop wel dat ik nog wat bijtrek.

 

Dag 2
zaterdag 9 april 2017

In de ochtend was ik toch wat droog geworden dus ik heb een klein scheutje water gekregen. Vorige keer had hij de deksel van mijn huisje gesloten maar dat schijnt niet goed te zijn. Ik hoop maar dat dat scheutje water wel ok is en niet alweer zo’n geniale ingeving van mijn verzorger.

20170408_150343

 

Maar goed, ik ben mijn klontjes in ieder geval kwijt en ik krijg gelukkig weer wat aandacht. Rechtsonder zie je twee kleine bubbeltjes. Zou dit het begin zijn van mijn nieuwe leven?

Ik word drie tot vier keer per dag even rustig doorgeroerd en mijn deksel staat nog steeds op een kiertje.

Geduld …

Misschien dan toch nog een compliment voor mijn verzorger. Hij doet echt wel zijn best en houdt vol ondanks de ironische opmerkingen van zijn huisgenoten.

Geef een reactie

